Sunday, April 22, 2007

اعتراف

توبه گناه آدم را پاک میکنه یا مثلاً اعتراف پس من باید شروع کنم!برای این همه گناه که شمارش از دستم رفته بیرون که اگه یادم هم می آمد خودم وخدا حوصله ی شنیدن این قصه غم انگیز مکرّر را نداشتیم!پس بهتره یک کلام بگم خدا یا من رو ببخش!

اگه خدا ببخشه بنده خدا هم می بخشه مخصوصا اون بنده های پاک

ای خدا آخه چطوری این آدم کم عقل می تونه بعد از فهمیدن اشتباهش به عقب برگرده و پاکش کنه؟ خوب پس تکلیف اوونی که فهمیده چه اشتباهی کرده چیه؟
هنوزم با اینکه دارم چوب کم عقلی گذشته رو می خورم، گول دروغ و نمی خورم. ازت ممنونم که این قدرت و بهم دادی
ولی به جلال و جبروتت قسم، ببخش ..... چون فقط وقتی که تو بخشیدی بنده ات هم می بخشه

ببخش ببخش ببخش ببخش ببخش ببخش ببخش ببخش ........................

1 comment:

Anonymous said...

خدا: گیریم که بخشیدم، چی به ما می‌ماسه؟

من: کیو پاره پوره کردی که به لابه افتادی لوتی؟ بی‌خیال!

می‌گم احسان، حوصلهٔ احساسی بازی ندارما ... ولی دیشب خوابتو دیدم. کجایی عوضی دلم برات یه ذره شده