Tuesday, October 24, 2006

یا هم جنسگرایی homosexuality


اینو خوندین؟

زوج خوشبخت همجنسگرای انگلیسی به خانه بخت رفتند

مدت کوتاهی پس از برسمیت شناخته شدن زندگی مشترک همجنس گرایان در انگلستان،مشهورترین زوج همجنسگرای بریتانیایی طی مراسم ازدواج با شکوهی در روز 21 دسامبر 2005 به خانه بخت رفتند.
سر
التون جان، خواننده پر
آواز انگلیسی، و دوست پسر کانادایی او، دیوید فرنیش، در مراسم ازدواج ساده اما باشکوهی رسما و قانونا به ازدواج یکدیگر درآمدند. شوهر جدید جان التون،فیلم سازی است انگلیسی الاصل که در کانادا بزرگ شده و در هنگام ازدواج، 43 سال داشت.او 15 سال از همسر هنرمند خود کوچک تر است. این دو زوج خوشبخت، 11 سال پیش در مهمانی شامی در هالیوود با یکدیگر آشنا شدند و از آنزمان تا لحظه ازدواج، عشق افسانه شان به یکدیگر شهره خاص و عام بود.
جان التون، دیوید را فرشته نجات خود می داند و معتقد است که
اگردیوید نبود، اعتیاد به الکل و مواد مخدر تا بحال او را کشته بود. التون ترانه ای را در آلبوم جدید خود تقدیم به دیوید کرده که داروی اوهام من "My Elusive Drug" نام دارد. بگونه ای مشابه، دیوید هم فیلمی مستند از زندگی التون تهیه کرد که در سال 1996 نامزد دریافت جایزه بافتا Bafta
گردید.
مراسم عقد این دو زوج همجنسگرا، طی مراسم ساده ای با حضور والدین آنها در سالن شهرداری ویندسر برگزار شد. دو زوج عاشق در کنار یکدیگر و در حالی که هر دو کت و شلواری مشکی پوشیده بودند، در مراسم شرکت نمودند. به گفته یکی از حاضران در مراسم، پس از خوانده شدن خطبه عقد، هر دو داماد در حالیکه اشک بر چشمانشان حلقه زده بود، یکدیگر را بوسیدند.
پس از مراسم عقد زوج عاشق سوار بر ماشین رولز رویس به صرف ناهار رفتند و پس از آن مراسم جشن عروسی با شکوهی با شرکت 600 مهمان به افتخار آنها برگزار شد. در این جشن عروسی یک ملیون و هفتصد و پنجاه هزار دلاری، که در محوطه قصر خصوصی جان التون و در داخل دو چادر بزرگ برپاشد، از مهمانان با گوشت بره و ویسکی صورتی پذیرایی گردید. بیل کلینتون، رییس جمهور سابق آمریکا از جمله دعوت شدگان بود که هرچند نتوانست شخصا در این مراسم حضور یابد، اما برای این دو زوج خوشبخت پیام شادباش ویدیویی فرستاد از مهمانان مراسم عروسی جان و دیوید خواسته شده بود که بجای ارسال
هدایا، به انجمن های خیریه مبارزه با بیماری ایدز کمک کنند

آقا اینجا نیومدم که تائیید کنم این همجنسگرا ها بر حق هستند یا نه، بلکه اینجانب بر این عقیده هستم که معیار انسانیت یا عدم اون نیست. احترام هر کس ،در درجه اول به عنوان یک انسان ،بر همه واجبه. آزادی اندیشه لازمه پیشرفت و ترقی است.

خوب هس که هس. تو نباش. تو اونی باش که می خوای ولی آدم ها رو دوست داشته باش
التون جان رو که میشناسید حتما. منهم آهنگ هاشو خیلی دوست دارم. حالا دلیلی داره که به خاطر این که گی هست. دیگه آهنگ هاشو گوش ندم؟
بره هر کار که می کنه بکنه، مادامی که آزارش به آدمی نمیرسه و خوشحاله وآهنگ های خوب می سازه من دوسش دارم. شما چی؟

3 comments:

Anonymous said...

are benazare manam aslan karaye shakhsie yeki kari nadare be chizaye digash dige

Anonymous said...

من به آهنگ‌هاش کاری ندارم، اما دوست پسرش خوب چیزیه‌ها! اشکالی که نداره؟ داره؟

Anonymous said...

خیلی خنده دار بود
این قدر خندیدم که حد و حساب نداشت
فرض کن یکیشون با یه مرد حرف میزنه بعد اون یکی بهش گیر میده میگه این چی کارت بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!